joi, 1 martie 2012

AdWores

Ce este Google Adwords?

Adwords este serviciul de publicitate contextuala oferit de Google. La inceput, AdWords era centrat pe motorul de cautare Google, afisand anunturi relevante pentru utilizatorii ce efectuau cautari.
Intre timp, serviciul a evoluat si a inceput sa ofere si alte optiuni companiilor – de exemplu, promovarea contextuala pe site-urile din reteaua Google. Insa principiile de baza au ramas aceleasi, iar Adwords este in continuare una din cele mai sigure si mai eficace modalitati de
a-ti face reclama pe Internet.

Cu Google AdWords, puteti crea si difuza anunturi pentru afacerea dvs., rapid si usor. Difuzati anunturile pe Google si în reteaua noastra de publicitate, indiferent de bugetul de care dispuneti. Furnizam estimari privind traficul cuvintelor cheie si costurile, astfel încat dumneavoastra sa puteti lua decizii informate în legatura cu alegerea cuvintelor dumneavoastra cheie si cu maximizarea bugetului dumneavoastra.

    Orice forma de promovare urmareste sa aduca oferta in atentia clientilor potentiali. De obicei prin publicitate.

    Ca eficienta publicitatea clasica este insa in cadere libera. Prea multe companii, prea multe produse, prea multa publicitate. Nu mai suntem atenti.

Cum functioneaza?

Cineva foloseste un cuvant-cheie in Google, si primeste o serie de rezultate. Acest cuvant-cheie poate declansa anuntul dvs – care va aparea langa rezultatele “normale”, gratuite. Iar afisarea anuntului nu costa nimic. Platiti doar in momentul in care cineva da click pe anunt – si ajunge pe site-ul dvs.

Care sunt etapele infintarii unei campanii de publicitate AdWords?

1.Este necesar sa cititi o prezentare generala a Google AdWords pentru a deveni familiari cu modalitatea de functionare. Oferim si training celor interesati.
2. Gasiti un produs sau serviciu pe care sa il promovati care are o cerere mare. Poate fi un produs sau serviciu afiliat sau al dumneavoastra. Nu promovati un produs sau serviciu care nu are cerere. Cercetati pentru a alege cuvantele cheie.
3. Cuvinte cheie pentru campanii Google AdWords. Incercati sa va ganditi care ar fi cuvintele cheie utilizate in motorul de cautare legate de produsele sau servicile dumneavoastra. Folositi instrumente de cautare a cuvintelor cheie pentru a vedea de cate ori au fost cautate aceste cuvinte cheie in ultima luna. Cautati de asemenea cuvinte alternative sau similare. Iata cateva din instrumentele pe care le puteti utiliza: Google AdWords Suggestion Tool, Wordtracker, insa printre cele mai bune se numara, Micro Niche Finder, Keyword Elite si Market Samurai.
4. Creati grupuri de anunturi pentru fiecare dintre cuvintele sau frazele cheie. Utilizati una dintre uneltele de mai sus pentru a cauta 10-20 de cuvinte cheie referitoare la cuvantul cheie principal.
5. Verificati numarul de campanii AdWords. Introduceti oricare dintre cuvintele cheie principale in motorul de cautare Google si vedeti cate anunturi platite sunt afisate in pagina de rezultate. Daca exista doar cateva anunturi Google afisate iar cuvantul dumneavoastra are cerere mare de cautare, veti putea crea o campanie castigatoare.
6. Scrieti textul anuntului. Urmariti anunturile care sunt deja afisate pentru a va face o idee despre modalitatea de scriere. Utilizati cuvinte cheie in titlurile anuntului dumneavoastra. Veti putea scrie trei randuri de text publicitar, cu un total de 95 de caractere, URL-ul de afisare are o limta de 35 de caractere. url-ul de destinatie poate avea pana la 1.024 de caractere.
Creati grupuri de anunturi de pana la 20 (ideal intre 5-50) de cuvinte in grup. Scrieti anunturi diferite pentru fiecare din grupurile dumneavostra de anunturi.
7. Creati un cont Google AdWords. Exista o taxa de activare 5$ pentru Google AdWords apoi va decideti cat sunteti dispusi sa platiti pe un click si pe zi. Puteti sa va alegeti un buget zilnic mai ridicat sau mai scazut. De exemplu daca va stabiliti un buget de 50$ pe zi, 10 centi pentru un click veti obtine un minim de 500 de click-uri pe anunt. Odata ce veti atinge limita pentru acea zi, Google va suspenda automat anuntul dumneavoastra pana a doua zi.
8.Testati si monitorizati campaniile dumneavoastra de publicitate AdWords. Incepeti cu trei grupuri de anunturi, pastrand alte grupuri pe viitor, pentru a va monitoriza campania curenta. Daca sunt necesare modificari pentru a imbunatati rata de click faceti-le: cuvinte cheie, preturi de licitatie. Google urmareste automat rata de conversie pentru fiecare din anunturile dumneavoastra.
9. Alt aspect important este Google Quality Score sau nota pe care o da google anuntului tau in corelatie cu situl si CTR.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu